onsdag 1 juni 2011

fönster ut, fönster in


Igår var jag hos Gunnar Eriksson i Ljungskile och förberedde vårt arbete i Lausanne. Det ska bli spännande att åka dit och jobba med 1000 körsångare. Here we come!



Jag ska bland annat lära ut kulning. De är ju experter på joddling och liknande, och jag vet att det kommer att bli väldigt intressant kulturutbyte.


Jag har packat för varmt och fint väder, utan att titta på väderleksrapporter, jag bara vill gå i klänning och sommarskor med klack. Det känns så kontinentalt då. Lindy-skorna är med också ifall ifall, googlade och fann inget direkt på lindy hop och Lausanne, men man vet ju aldrig förään man komemr dit, det kan väl finnas någon obskyr klubb där de dansar sig till fördärvet med denna jazzmusik.

Vi kommer att jobba mycket men det måste helt enkelt finnas lite tid för att sitta på ett café och njuta av tillvaron.

Önskar en god natt!
Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar