lördag 4 september 2010

Lördagsgodis

Nu har jag klätt kronans stomme med glansigt papper och limmat fast. Gemen ska sitta tills limmet torkat. Karlssons klister förstås, minns känslan från min barndom när Karlssons klister fastnar på fingertopparna och man pillar loss det igen. Ståltråden är lindad med sidenband. Hoppas jag hinner färdigt till måndag, så vi eventuellt kan ha med den i fotografering för Nordic Wedding Music.

Blommor av silkespapper. Det här har jag drömt om länge, att lära mig göra blommor av silkespapper.


Och igår hämtade jag ut ett par vintage röda italienska skor som jag fyndat i en tradera-auktion. Jag gick i dem hela kvällen, de passar perfekt, och mitt hjärta behövde ett par röda skor att gå i. Kvinnors hjärtan är inte lätta att förstå.

Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar