tisdag 12 oktober 2010

Galapremiär av TILL DET SOM ÄR VACKERT

Måndag kväll kl 18 på Konserthuset i Göteborg.
Min vän Cecilia och jag är inbjudna att närvara vid visning av filmen Till det som är vackert. Med mingel och fest med filmens skapare och skådespelare. Jättespännande! Det är min goda vän Helen Ahlsson som är filmens producent, och min dotters halvsyster Anna är med som skådis. Jätteroligt att få vara med och fira detta, både Helen och Annas insatser med filmen! Anna är i början av en alldeles lysande skådis-karriär. I denna film i en biroll, men heja heja, det kommer att bli mer med Anna.

Helen Ahlsson, den skarpaste, driftigaste, bästa producent jag vet, hon kan prata till 1000 pers i konserthussalongen lika avslappnat och närvarande som den fina vän hon är:


Regissör Lisa Langseth tackar producent Helen Ahlsson:



Kören Pro Musica underhöll gästerna:


Disco i klädfoajen, det kan bara vara Helen Ahlsson som kläckte en sån brilljant idé!


Det var en toppen kväll. Roligt att gå ut på stor fest med en tjejkompis. Nu är det nattsudd och måndag, precis som det ska vara på en måndagsdans. Kraft och mod inför morgondagens uppgifter, det kan verkligen behövas.
God natt gott folk!
Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar