onsdag 2 januari 2013

Min julklapp från Handlarn i Övertänger

Jag fick en påse som jag önskat mig i julklapp från Pias affär, "Handlarn" i Övertänger! Det är mama och pappa som varit där och valt ut diverse helt vanliga men kärleksfulla matvaror och annat. Det gillar jag!

Kryddor, en god ost från hennes ostdisk, hushållsförbrukningsvaror som tål lite lagring. Mamma hade satt på ett rött hjärta på påsen! Här en sommarbild från Handlarn. Det dröjer inte så länge nu, några månader tillbara och sen är det vår igen!

Det känns bra att handla hos Pia. Övertänger behöver affären, och Pia har dessutom en fantastisk ost- och charkdisk och en på det hela taget jättemysig och välsorterad affär.  För att inte tala om bästa servicen!




Och här är ett roligt förslag på vad man kan göra med sina julkort:
Re-make basket of christmas-card

Kram, Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar