fredag 9 april 2010

Blommigt eller prickigt för fest?

Ikväll är det ompackning som gäller. Jag kom just hem från en heldag i Skövde där jag var kursledare tillsammans med Gunnar Eriksson. Våra fina kursdeltagare var alla kyrkomusiker och körledare, som nu fick sjunga Gunnars arrangemang och ta del av folksång-coachning av mig.

Imorgon bär det av till Stockholm. Jag packar väskan med nya noter och sångarrangemang, jag ska vara inspiratör på Kungliga Musikhögskolan. De ska få sjunga gruvarbetarsånger. Sen ska jag få se min bonusdotter Anna spela teater på Stadsteatern. Det ska bli så roligt! Och efter det blir det dans. Hur många dansskor ska jag ta med? Först dans på KMH, och deras vårfest LÅT. Sen fortsätter jag till Chicago, lördags-swingdans, nattsudd och galej. I min nya klänning från Kapp Ahl Vintage. Den här gången hängde jag lite på låset, kollektionen släpptes idag och jag passade på i Skövde efter arbetsdagens slut. Jag hade väldigt svårt att välja bland tre klänningar, så det blev två.....och det kändes fint att få blomma ut till ett så facilt pris.
321331

324384

Nu ska här dansas i nya klänningar!
Måste packa vidare nu, och hinna få en stunds vila.
Varma vårhälsningar från Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar